DO NOT MISS

Sunday 19 July 2015

Qi Razali-Nelydia tunang lepas raya?



PASTI ramai peminat seni tempatan sudah sedia maklum mengenai percintaan dua pelakon popular ini.

Baik yang lelaki mahu pun perempuan, keduanya mengakui ikatan cinta mereka semakin hangat walaupun tidak terlalu terbuka bercerita mengenainya kepada khalayak.

Namun, sejak akhir-akhir ini sering kali terdengar khabar angin menyatakan mereka bakal bertunang tidak lama lagi.

Meskipun sebelum ini pelakon dan pengacara Qi Razali sudah mengatakan kesediaannya untuk menjadikan kekasih hatinya, Nelydia Senrose sebagai isteri, namun perkembangannya masih samar-samar.

Malah Nelydia sendiri pernah memberitahu segala perbincangan hanya dilakukan selepas ibunya pula dari menunaikan umrah.

Tidak mengelakkan diri daripada tanda tanya tersebut, Qi berkata, mereka sebenarnya sudah pun membuat persiapan namun bukanlah secara keseluruhan.

"Adalah buat sikit-sikit tu. Segalanya masih dalam proses. Insya-ALLAH, jika berkesempatan kami juga akan tengok-tengok cincin nanti," katanya perbincangan bersama kedua keluarga telah dibuat tetapi tarikh masih belum ditetapkan.

Tambah pelakon Suamiku Jatuh Dari Langit ini juga, dia tidak mahu terlalu terbuka mengenai cerita tersebut kerana masih dalam perancangan.

"Apa pun kita raya dahulu, selepas itu tengoklah macam mana. Saya tiada niat nak sorok atau buat senyap-senyap, apabila sudah tiba masanya saya akan kongsi dengan semua," jelas pelakon berusia 37 tahun ini.



Kredit

Post a Comment

 
Copyright © 2014 Mahligai Pelangi. Web Designed by Websmalaysia. Theme websmalaysia